Klachtenprocedure

Heb je een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om telefonisch contact met ons op te nemen.

Je kunt zowel klachten over onze producten als over de dienstverlening aan ons kenbaar maken.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om jouw klacht per e-mail in te dienen door te mailen naar sales@slingerkoning.nl.
Daarnaast is het ook mogelijk om je klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij je vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

  • De bedrijfsnaam
  • Naam van de contactpersoon
  • Factuuradres
  • Afleveradres

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Trino
T.a.v. Afdeling Klachten
Vosboerweg 1-11
7556BT Hengelo

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.